📙ا📘ا📕ا📗برگزاری کلاس های ماهرشو – رشته برق

در کلاس های ماهرشو - رشته برق، دانش آموزان پس از آموزشی عملی و تئوری در مورد برق ساختمان، آموزش های ابتدایی از انواع سیم کشی،نصب پریز،دوشاخه و کلید های یه پل و دوپل آشنا میشوند.

مروزه زندگی بدون برق برای انسان‌ها بسیار دشوار و غیرممکن است. زمانی که وارد یک ساختمان می‌شوید با اولین چیزی که سرو کار خواهید داشت برق است و اگر شما می‌توانید لامپی را روشن یا خاموش کنید محصول نهایی پروژه برق‌کشی آن ساختمان است. برق تو سط سیم‌کشی‌های انجام شده تامین می‌گردد که اگر در راه‌اندازی برق، استاندارهای لازم رعایت نشود ممکن است خطرات زیادی را به همراه داشته باشد که با توجه به اهمیت و حساسیت و به منظور جلوگیری از خطرات برق‌گرفتگی و آتش سوزی، اجرای سیستم برق و برقکشی باید توسط افراد مجرب و پیمانکاران برق ساختمان با تجربه انجام شود.

برای دیدن تصاویر بیشتر 👈👈📸 اینجا کلیک نمایید 📸 👉👉

در کلاس های ماهرشو – رشته برق، دانش آموزان پس از آموزشی عملی و تئوری در مورد برق ساختمان، آموزش های ابتدایی از انواع سیم کشی،نصب پریز،دوشاخه و کلید های یه پل و دوپل آشنا میشوند.

برای دیدن تصاویر بیشتر 👈👈📸 اینجا کلیک نمایید 📸 👉👉

این آموزش در کارگاه دبیرستان دوره اول سلام صادقیه و با حضور دبیر محترم و رعایت تمامی نکات امنیتی برای حفظ جان دانش آموزان برگزار میگردد.

مقالات و نشریه‌های مجموعه مدارس سلام

📙ا📘ا📕ا📗ادامه فرایند برگزاری کلاس های زبان ترمیک

وسواس مطالعه ، آفتی در کمین دانش آموزان

آیا بارها و بارها یک مطلب را مطالعه می‌کنید؟ آیا همش نگرانید که مطالب مطالعه شده را فراموش کنید؟ آیا وقت مطالعه استرس

دارید و نگرانید؟ آیا با وجود بارها مطالعه، مطالب از ذهن‌تان پاک می‌شوند؟ اگر جواب‌تان مثبت است، باید بگوییم شما دچار

جهت دریافت اطلاعیه ها و اخبار مجموعه مدارس سلام شماره تماس یا ایمیل تان را وارد کنید